جغرافیا و آمایش  Teheran.Iran. geographie et amenagement

جغرافیا و آمایش Teheran.Iran. geographie et amenagement

آموزش و پژوهش علمی جغرافیا ( شناخت سرزمین ) و آمایش سرزمین ، کپی و استفاده ی غیر مجاز از محتویات این سایت در هرگونه سازمان اداری ممنوع است .
جغرافیا و آمایش  Teheran.Iran. geographie et amenagement

جغرافیا و آمایش Teheran.Iran. geographie et amenagement

آموزش و پژوهش علمی جغرافیا ( شناخت سرزمین ) و آمایش سرزمین ، کپی و استفاده ی غیر مجاز از محتویات این سایت در هرگونه سازمان اداری ممنوع است .

مگر کار جغرافیا دان در شناخت قابلیت های هر بخش از سرزمین برای آمایش آن چیست ؟


آقای رئیس جمهور . واقعا" نمی دانیم که آمایش سرزمین را می طلبیم ، یا نمیخواهیم نامش را ببریم ؟ یا اصولا" نمی خواهیم طبق قواعد علمی آن عمل کنیم ؟!!!!!!

چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 12:01

رئیس جمهور :

تمامی استانداران باید به طور کامل فعال و در صحنه بوده و استعدادها و شاخصه‌های استان خود را برای جذب سرمایه‌گذاری‌ها به سرمایه‌گذاران خارجی معرفی کنند تا بتوانیم از شرایط بوجود ‌آمده به خوبی بهره‌برداری کنیم

همه باید مشارکت کنیم تا اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تحرک بیشتری داشته باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در جلسه صبح چهارشنبه هیأت دولت با بیان این که شرایط کشور از لحاظ اقتصادی پس از برجام تغییر خواهد داشت و زمینه حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان خارجی مهیا شده است، گفت: امروز .....تمامی استانداران باید به طور کامل فعال و در صحنه بوده و استعدادها و شاخصه‌های استان خود را برای جذب سرمایه‌گذاری‌ها به سرمایه‌گذاران خارجی معرفی کنند تا بتوانیم از شرایط بوجود ‌آمده به خوبی بهره‌برداری کنیم.

رییس جمهوری تصریح کرد: تصمیم دولت تقویت اقتصاد مقاومتی است و به زودی ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رییس جمهوری تشکیل و چارچوب‌های آن در دولت تصویب خواهد شد، همه باید مشارکت کنیم تا اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تحرک بیشتری داشته باشد.

دکتر روحانی ..... یکی از طرح‌هایی که توسط وزارت راه و شهرسازی پیگیری می‌شود سامان دهی جاده هراز و تقویت راه‌آهن با در نظر گرفتن شرایط و مشکلات موجود است که امیدواریم هرچه سریعتر این مشکلات برطرف شود


ما : آقای رئیس جمهور ، ساماندهی بخش های مختلف تاسیساتی - خدماتی ( عمرانی ) - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در سراسر استانهای کشور هم از نظر استانی ( منطقه ای ) ، هم از نظر موضوعی - بخشی ، و هم از نظر زمان و برنامه ریزی به هم مرتبط اند ؛ نیاز به برنامه و استراتژی کلان دارند ؛ یعنی تمرکز - سیاستگذاری منسجم و برنامه ریزی توسعه عدالتجویانه و متوازن  در سراسر کشور که نام آمایش سرزمین به خود گرفته است و یک علم و تخصص واقعی است که با توجٌه به ضرورت استفاده از آن در مرکزی از متخصصان حقیقی ( و نه فقط مدرکمند یا مورد توجٌه ....  ) امر ، بنام سازمان آمایش سرزمین گرد هم آیند و با رهائی از پراکندگی و برنامه سازی های کنونی در خدمت جدٌی به ملٌت ایران بکوشند . 

چرا دولت به این حقیقت امر ، آنطور که باید و شاید توجٌه نمی کند ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد